Nabycie firmy UTi przez firmę DSV

Nabycie firmy UTi przez firmę DSV

Grupa DSV to jeden z bardziej liczących się graczy na logistycznym i transportowym rynku. Jest naprawdę dużym dostawcą usług o takim charakterze, a propozycja jej obejmuje aktualnie ponad 80 państw ze wszystkich kontynentów. Firma szczególnie wyspecjalizowała się w logistyce kontraktowej, funkcjonując w Polsce już od prawie trzydziestu lat. W mniej więcej podobnym czasie rozpoczęła u nas działalność firma UTi Worldwide Inc, a ogólnie firma została utworzona prawie przed stu laty i od tamtego czasu świadczy usługi w najwyższej jakości. W ostatnim czasie ujawnione zostały plany wykupu firmy UTi Worldwide Inc przez DSV, a całkiem niedawno plany te stały się rzeczywistym faktem. Uzyskano wszystkie niezbędne zgody zarówno akcjonariuszy jak urzędów monopolowych, dzięki czemu zostanie utworzona jedna z największych sieci logistyczno-transportowych. Po połączeniu będzie ona zatrudniała około 40 tysięcy ludzi w osiemdziesięciu krajach, a liczba jej biur logistycznych i biur przekroczy tysiąc. Scalenie propozycji tych dwóch firm spowoduje, że mogła się ona będzie nastawić na znacznie bardziej kompleksową obsługę swoich klientów.

Nabycie firmy UTi przez DSVWładze DSV oczekują bardzo dużo po fuzji, także się pojawiły wieloletnie zamierzenia i plany związane z dalszym wzrostem prowadzonej działalności. Na dzień dzisiejszy priorytetem się stało jak najszybsze doprowadzenie połączenia do końca. DSV ma już spore doświadczenie w różnego rodzaju fuzjach przeprowadzonych w ciągu poprzednich lat i aktualnie naprawdę dużo na takich doświadczeniach korzysta przy aktualnie prowadzonych pracach. Spodziewać się można, że całkowite po złączeniu DSV oraz UTi na wszystkich rynkach wzrosnąć nawet mogą o 50 procent, a sama grupa ma się znaleźć pośród czterech największych operatorów zajmujących się logistyką. W naszym kraju prace nad integracją ruszyły, będą jednocześnie bardzo dobrą okazją do wymiany różnych i kompetencji oraz doświadczeń. Rzecz jasna jeden z najważniejszych jej obszarów to obsługa klientów z najwyższą jakością, zarówno w czasie okresu przejściowego, jak i po skończeniu wszystkich prac. Przez to nie tylko klienci nic nie tracą w chwili obecnej, ale będą mieli również zapewnione dużo lepsze warunki w najbliższej przyszłości.